Luhan Fiance

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Miss Kaura @ Luhan's wife - onefour - jagiya Seoul
BLOG ARCHIVE;


Credits
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: An Exostans
Somebody Called Owner
Posted on Tuesday 12 March 2013 at 04:03 | 0 exotic(s)


Assalamualaikum. Nama diber Nur Asmeehan Abu Bakar. Berumur 14 tahun. Atoto, ayat sastera gilaa -.- hahaha. Was born on 31 Mac 1999. Batch 99. Hehe, okay ni account ketiga Blogger aku, yang dua lagi tuu, aku dah delete. menyemak ajee. rupa dah macam sarang burung dah, ayat pulak poyo gila. Kejap-kejap cakap Kelantan, kejap-kejap cakap keyyel. Kejap-kejap cakap basa orang putess lah India lah pelat Cina lah. Hahahah. Lawak gitu. Tah pape dah -.- Okay back to the main point, sesiapa yang belum kenal lagi aku. Then, here we go.


Tudiaa muka hamba. besar gedabak. wahaha. macam badak dah gayanya -,,- Hahahaha.
Tak silap aku gambar ni masa majlis Merdeka Raya tahun lepas. hahahaha. Letih gila hari tuu.. hohohoii. balik semula lahh ye ? okey, ada yang tanya aku Mananiaa tu apa ? ohh, itu Tempe sebenarnya -,- Hahahaahaa, bodo aje. Kawan aku yang cipta nama tu. alaaa macam nama kumpulan jugak laa. Aku pun tak faham jugak, tapi diorang cakap aku ahlinya lah. Ahlinya, aku, Anihh penyekk, Nasyitah Suho, Affa Zulfahmi, Nisa Shazim dan Amy ye ? kehkeh. MANANIAA namanye. Doakan persahabatan kami ye ?

Aku ni sebenarnya salah seorang daripada Exotics. Kpopers aje yang tahu. Benci Kpop, tapi duk senyap aje, aku sayanggg kau. Benci Kpop, tapi duk mengutuk sana sini. kau pergi main jauh-jauh BadAss. >.< huh, Anihh Penyek pun Exotic jugak. kami satu kepala and there's rumours yang mengatakan Nasyitah minat Suho. hahaha. takpe, kau minat ? teruskan... teruskan.. hihikkk. 

Setakat ni jela. aku busy senanye ni.  Lain kali aku tulis entry baru lagi ye. Assalamualaikum.