Luhan Fiance

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Miss Kaura @ Luhan's wife - onefour - jagiya Seoul
BLOG ARCHIVE;


Credits
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: An Exostans
Kawan :)
Posted on Tuesday 12 March 2013 at 04:09 | 0 exotic(s)



Assalamualaikum...
Sebenarnya hari ni, aku malas nak update entry tapi ramai kawan-kawan aku suruh update sebab diaorang..... sebab diaorang nak baca lah. Hahahaaaa. So, aku decided nak tulis jugak. permintaan ramai kan ? hahaha. konon ? -..- ramailah sangat kan ? Sebenarnya aku nak ubah masa lepas habis sesi persekolahan tadi tapi tergendala pulakk bila ter-log in Twitter. hahahah. Ni yang payah. hahaha. Aku pergi Ciber Cafe lah petang tadi dengan kawan aku sorang neh. hahaha. Nisa... tapi aku lebih suka panggil dia Ayun. Kenapa ? adalah sebabnya kenapa. hahaha, dah aku yang bagi nama tu kat dia :3 Nak kenal dia ? kejap eh nak upload gambar dia. hehehehe


Hah ! tudiaa Ayun. bergaya sakan ye pegang camera Affa ? hahaha. Tadi aku pergi jalan-jalan dekat bandar  Kota Bharu dengan dia lah dan hari ni pulak hujan lahaiii sukanya. basah kuyup. sama-sama basah. sokaylaa. Barula fair and square Ayun kan ? kan ? Ayun dekat atas angguk. Ahhahahaa. scariestt everrr. T.T kitaorang share payung yang kita pinjam dengan Ustaz Wan. Redha jela boleh payung gila :3 besi tercabut. Heaven gituu. Takpela, bila lagi nak rasa. hohohoiii ?

Masuk Ciber Cafe ada aircond. Sungguhla nikmat dalam kedaan basah kuyup cenggini. Nasib badan. Asalnya sampai sana nak edit blog Ayun, biaselah macam yang aku tulis tadi ter- log in Twitter. Aku malas nak explain aje. hahahaha. Aku sebenarnya baru je nak ajar, masa tu Ayun tengah baca tweet Shah Iskandar a.k.a kekasih yang tak tercapainya tu -..- tak tergamak pulak aku nak ganggu. biar ajela. Lain kali ajee, lagipun aku tengah malas. Tah pape la Ayun tu,  dengar lagu Far Away by C Clown volume entah berape. degung-degeng degung-degeng. Aku rasa sebatu pun boleh dengar degung-dengeng dia tu -,- hahahaa.

setakat tu jela untuk Entry kali ni. Lenguh nak tulis, siku aku luka. nak tekan keyboard pun sakit. tu yang malas tu. Jasa aku berjoget la ni. Kononnya happy lepas buat homework, joget bagai, dah masa tu tengah simpan buku-2. Buku log pulak banyak kat tangan. Terutama yang 400 pages tu nak jatuh. Nak sambut buku siku terkena bucu meja. luka dalam panjang 3 inci. kulit terkoyak tinggal isi aje. Then, my mom letak plaster butterfly. Hahahaaa. Terasa macam umur 4 tahun balik. hihik. :3 okay bye. Assalamualaikum people.