Luhan Fiance

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Miss Kaura @ Luhan's wife - onefour - jagiya Seoul
BLOG ARCHIVE;


Credits
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: An Exostans
Tonight with Love ♥
Posted on Tuesday 12 March 2013 at 04:11 | 0 exotic(s)



Hai korang,  mood aku sempoii gila kut malam ni tambah-tambah aku tengah layan lagu Carly Rae Jepsen ft Justin Bieber - beautiful. Lagi laa, rasa macamm enjoy semacam. Tadi dalam Twitter semua Mananiaa menggila. Hahahaaa. Honestly, jarang dapat kawan-kawan yang bahagia selalu. Kalau biasanya, dalam setiap persahabatan tu mesti ada pertelingkahan yang berlaku. But, kitaorang sekarang kalau sesuatu berlaku, kitaorang takkan ambil serious. Be gentle lahh katakan ?
Tadi, aku ada terbaca buku tazkirah laa jugak. Hargailah rakan sekelilingmu. Ada ayat yang menarik perhatian aku. "Kawan yang benar ialah kawan yang menangis melihat kepergian kita dan kawan yang salah ialah sebaliknya. Hargailah kawan kita kerana mereka salah satu daripada anugerah Allah" akanku pertahankan persahabatan ini. Bukannya aku bermaksud orang lain tu bukan kawan aku cuma Mananiaa ni kawan rapat aku. Alah, jangan cenggitu (kawan yg lain), kita family. Ukhwah tauu ♡
Kepada Ayun, sorry la aku tak buat lagi blog kau. Aku baru siap buat yang Anih punya. Takpe kan ? Aku faham edit blog ini perkara yang merumitkan. Nanti, kalau aku ada masa, aku buat lah ye. Sekarang ni blogger gila sebab mintak nombor fon bagi yang newbiee dalam blogger ni. Haishh, nak ngorat lerr tuu -,,-
Takpe lah, reason untukku berhenti menulis pada malam ini .... aku mengantuk. *yawning, tutup mulut. Allahuakhbar* setakat ni jelah unutuk post kali ni. Boii, Assalamualaikum
*tidur, peluk gambar Luhan.*