Luhan Fiance

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Miss Kaura @ Luhan's wife - onefour - jagiya Seoul
BLOG ARCHIVE;


Credits
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: An Exostans
Kai ?
Posted on Tuesday 12 March 2013 at 04:17 | 0 exotic(s)


*sigh* v.v

    My bias. Okay lahh, Anis cakap Kai naik ke ranking number 1 dalam senarai crush-crush nya ye ? -..- sampai hati coww penyek. Tiba-tiba pulak kau jadi gatal ye Penyek minat Kai aku  ? -.- Dia ni terlalu sexy. Untunglah kau dapat mimpi tinggi-tinggi macam tu. Waaaa, extremely jealous laa. Kenapa ? Kenapa ? Sudahlah Luhan aku sudah diminati ramai. Uhuk T.T bodoh terasa. Kepada Penyek, kau kenalah pandai sharing Kai dengan aku. Sehun tuu kau kena jaga jugak, dia tu "maknae". Ada Faham ?


Actually, aku dan Kai agak terkejut ye macam mana Kai boleh ranking number 1 ye penyek ? takpa lah aku still ada boyfriend spare. hahaha but ingat aku tak lepas Kai aku ni.! hahaha. tengok wallpaper desktop aku sekarang. *evillaugh*


Hahaha, orang bodoh macam aku aje yang tulis entry blog macam ni. Like Kai is mine. lololol. In reality ? hahahaa, kita takda siapa-siapa. hahahah, cukuplah sekadar gambar Luhan dalam purse aku yang aku bawak ke sana sini. *bodosikeklagipostkalini*

Setakat ini sahaja dulu ye ? sorry penyekk. Aku nok g shopping barang dapur nge Luhan meta ye ? Assalmualaikum people :*

LUHANNNNN ! My Baby ! mari sineh. >.<



Tudiaa, Luhan saya dah datang. atoto. hehe. Boiboi. Assalamualaikum :*