Luhan Fiance

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Miss Kaura @ Luhan's wife - onefour - jagiya Seoul
BLOG ARCHIVE;


Credits
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: An Exostans
Hello Hello :3
Posted on Monday 6 May 2013 at 00:21 | 0 exotic(s)



Assalamualaikum. hmm. Aku dah terlebih boring ni sebenarnya T.T sekarang tepat pukul 3:10 petang. orang lain semua tengah nyenyak tidur. Aku aje yang tercongok sorang-sorang kat dapur. Macam ni la senang. Secara jujurnya aku ni jenis yang susah tidur kalau siang-siang hari. Panas sebenarnya. mood aku happy sekarang ni. hihi. sebab baru lepas beli barang online. hoho ! okeyla kut kalau kali ni aku borong setakat Rm41 ringgit aje termasuk postage. Berbaloi la demi satu benda ni. Aku nak sangat share apa benda yang aku beli tu. Tapi aku takut ada someone ni baca, mesti dia marah kalau dia tahu aku beli benda ni. hihihi. so, nak rahsiakan lah. Aku boleh beri beberapa clue aje. Colour dia merah. Ramai girls yang akan tergilakannya. hmmm... hihi. belum famous lagi dikalangan remaja di Malaysia. barang dari korea. Aku rasa lelaki pun boleh jugak tergilakan benda alah ni. tu aje kut clue yang aku boleh bagi. benda limited. Just wait and see. mintak-2 lah menjadi. 

Hari ni aku cuti. terasa bosan menyelubungi diri. hmm. setakat ajelah dulu aku menaip. nak main game. hoho. Bye then. Assalamualaikum :3 *kiss+hug* xoxo